9 days left before the big adventure begins - Reisverslag uit Valthermond, Nederland van Milou Veen - WaarBenJij.nu 9 days left before the big adventure begins - Reisverslag uit Valthermond, Nederland van Milou Veen - WaarBenJij.nu

9 days left before the big adventure begins

Blijf op de hoogte en volg Milou

24 Augustus 2012 | Nederland, Valthermond

Hallo allemaal,

via deze blog zal ik jullie de komende periode(4 mnd!) op de hoogte houden over mijn belevingen en avonturen die ik mee ga maken in Suriname. Ik zal de eerste maand stage lopen op een kinderdagverblijf i.v.m. de vakantie van het speciaal onderwijs en dat duurt tot eind september. Daarna zal ik dus stage gaan lopen op het speciaal onderwijs: Jules fernandesschool

De afgelopen tijd ben ik vooral bezig geweest met de voorbereiding voor mijn buitenlandse stage naar Suriname. Vorige week het visum opgehaald! En al mijn spullen zijn zo goed als gereed om de koffer in te gaan en naar schiphol te vertrekken. Vanaf vandaag is het nog negen dagen voordat ik vertrek op 2 september naar Paramaribo.

Mijn adres voor de komende 4 maanden zal zijn:

Claudiastraat 33, Paramaribo