9 days left before the big adventure begins - Reisverslag uit Valthermond, Nederland van Milou Veen - WaarBenJij.nu 9 days left before the big adventure begins - Reisverslag uit Valthermond, Nederland van Milou Veen - WaarBenJij.nu

9 days left before the big adventure begins

Blijf op de hoogte en volg Milou

24 Augustus 2012 | Nederland, Valthermond

Hallo allemaal,

via deze blog zal ik jullie de komende periode(4 mnd!) op de hoogte houden over mijn belevingen en avonturen die ik mee ga maken in Suriname. Ik zal de eerste maand stage lopen op een kinderdagverblijf i.v.m. de vakantie van het speciaal onderwijs en dat duurt tot eind september. Daarna zal ik dus stage gaan lopen op het speciaal onderwijs: Jules fernandesschool

De afgelopen tijd ben ik vooral bezig geweest met de voorbereiding voor mijn buitenlandse stage naar Suriname. Vorige week het visum opgehaald! En al mijn spullen zijn zo goed als gereed om de koffer in te gaan en naar schiphol te vertrekken. Vanaf vandaag is het nog negen dagen voordat ik vertrek op 2 september naar Paramaribo.

Mijn adres voor de komende 4 maanden zal zijn:

Claudiastraat 33, Paramaribo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valthermond

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Terug naar huis!

02 December 2012

bezoek van het thuisfront

02 November 2012

Saramacca, Nickerie en Bigi Pan

14 Oktober 2012

week 6

30 September 2012

Een maand in Paramaribo
Milou

Actief sinds 11 Juli 2012
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 12356

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 24 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: